Ja så var bloggen skapad

Dagen har pendlat mellan tippelitopp och bottenusel!
Pappa på besök med fiskpinnar och tillhörande fisksås med poatis.
Inte ett enda plagg har blivit tvättat de senaste...2 veckorna tur att det finns endel att ta av.
Fick endel jul- och adventpyssel, toppen! =)
Bara stämningen infinner sig så ska det väl komma upp innan 1a advent.
Imorgon blir det öppnis några timmar. Hoppas även att jag tar mig ut på promenix och att förkylningen släpper så att jag kan komma iväg och igång, ja framförallt igång med träningen igen.
Känner åter igen för lite färg. Både i tyg och ansikte. Får se vad jag lyckas skrapa ihop imorgon!
Så! let the blogg begin.... ttsssss!
//Kristéé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0